انواع خشونت ها علیه پرستاران در مراکز درمانی همچنان ادامه دارد
عضو شورای عالی نظام پرستاری با بیان اینکه همچنان شاهد خشونت در انواع مختلف آن علیه پرستاران در مراکز درمانی هستیم، گفت: کمبود نیروی انسانی و امکانات از علل بروز این حوادث و خشونت هاست.
شمس الدین شمس در گفت وگو با خبرنگار نظام پرستاری اظهار کرد: انواع خشونت های کلامی و فیزیکی در مراکز درمانی علیه پرستاران انجام می شود و می توان به نمونه های مختلف آن اشاره کرد.
وی افزود: به علل مختلفی پرستاران همواره در معرض این خشونت ها و ضرب و شتم ها هستند که بسیاری از این حوادث متاسفانه در رسانه ها و مطبوعات منتشر نمی شود و البته سازمان نظام پرستاری کشور با بیش از 100 هیئت مدیره در سراسر کشور می تواند با دادن فراخوان نسبت به جمع آوری اطلاعات پرستاران اقدام کند.
وی گفت: خشنونت در انواع مختلف آن شامل خشونتهای کلامی و فیزیکی علیه پرستاران همچنان ادامه دارد و شاید هر روز شاهد مواردی از این خشونتها علیه پرستاران هستیم. خشونتهایی که به روح و جسم پرستاران آسیب می زنند و پرستاران در کنار سختی کار فراوان و مشکلات مختلف باید این نوع برخوردها را نیز تحمل کنند.
این وبلاگ پل ارتباطی هیات مدیره نظام پرستاری شهر کرمان است و در راستای پیشبرد حرفه پرستاری و از بین بردن موانع خدمتی فعالیت می کند و به تبادل اطلاعات و تحلیل مسائل مربوط به این حرفه می پردازد .